![](https://www.czechia24.cz/images/logo.png)
![ROI - Return Of Investmens](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-roi.png)
![Nápad](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-idea.png)
![Analýza](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-research.png)
![Strategie](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-strategy.png)
![SEO optimalizace](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-seo.png)
![Internetová reklama](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-ppc.png)
![Sociální sítě](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-social.png)
![Viral](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-blog.png)
![Prodeje](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-eshop.png)
Čas strávený na tuzemských zpravodajských webech se v letošním březnu ve srovnání s letošním únorem téměř ztrojnásobil. Vyplývá to z březnových dat výzkumu návštěvnosti českého internetu NetMonitor. Zpravodajskými weby jsou myšleny ty weby, které jsou v rámci výzkumu NetMonitor řazeny do kategorie zpravodajství.
Také počet návštěv byl v březnu výrazně vyšší než v únoru. Celková návštěvnost (počet návštěv) se v březnu více než zdvojnásobila a celkově dosáhla 704 milionů. Rovněž počet zobrazených stránek (page views) byl v březnu více než dvojnásobný a vyšplhal se na 1,6 mld. Souhrnný počet reálných uživatelů na zpravodajských webech se neuvádí (jeden uživatel může navštěvovat více webů).
Trojici nejnavštěvovanějších zpravodajských webů tvořily v březnu Novinky.cz, Seznam Zprávy a Aktuálně.cz. Nejnavštěvovanější tuzemské zpravodajské weby (TOP 5) zvýšily v průměru počet reálných uživatelů o třetinu.
Z první desítky nejnavštěvovanějších webů zaznamenal v březnu největší nárůst zpravodajský web České televize (ČT24), který počet RU zdvojnásobil, a také web iRozhlas.cz, který patří Českému rozhlasu. Mimo TOP 10 se nejvíce dařilo webu Info.cz.