![](https://www.czechia24.cz/images/logo.png)
![ROI - Return Of Investmens](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-roi.png)
![Nápad](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-idea.png)
![Analýza](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-research.png)
![Strategie](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-strategy.png)
![SEO optimalizace](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-seo.png)
![Internetová reklama](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-ppc.png)
![Sociální sítě](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-social.png)
![Viral](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-blog.png)
![Prodeje](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-eshop.png)
V listopadu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 653 milionů korun. V meziročním srovnání došlo k nárůstu o 47 %.
Největším zadavatelem byl Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 22,7 milionu korun. Na druhé a třetí příčce se umístily T-Mobile Czech Republic a Telefónica O2 Czech Republic. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.