![](https://www.czechia24.cz/images/logo.png)
![ROI - Return Of Investmens](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-roi.png)
![Nápad](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-idea.png)
![Analýza](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-research.png)
![Strategie](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-strategy.png)
![SEO optimalizace](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-seo.png)
![Internetová reklama](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-ppc.png)
![Sociální sítě](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-social.png)
![Viral](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-blog.png)
![Prodeje](https://www.czechia24.cz/images/top/ico-eshop.png)
V červnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 457 milionů korun.
Největším zadavatelem byla společnost Telefónica O2 Czech Republic, která na internetu umístila inzerci v hodnotě 16,8 milionu korun. Display inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Invia.cz a na třetím místě se s inzercí v hodnotě 10 milionů korun umístil Lidl Česká republika. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.
Meziročně výdaje do display reklamy posílily - loni v červnu zadavatelé utratili za reklamu 365,8 milionů Kč.