V prosinci 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 536 milionů korun. Největším zadavatelem byl prodejce elektroniky Alza.cz, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 16,3 milionu korun.
Ve srovnání s loňským rokem došlo k navýšení o necelou třetinu. I předchozí měsíc došlo k meziročnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru - v listopadu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 653 milionů korun. V meziročním srovnání došlo k nárůstu o 47 %.
Nejvíc investovala Alza
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se v prosinci objevil prodejce elektroniky Alza.cz, který v prosinci využil internetový reklamní prostor v hodnotě 16,3 milionu korun. Na druhé příčce se umístil Internet Mall (15,3 milionu korun) a třetí místo obsadila Telefónica Czech Republic (14,7 milionu korun).
Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.