ROI
Nápad
Analýza
Strategie
SEO
Reklama
Sociální sítě
Viral
Prodeje
Kontakt

Zadavatelé i v prosinci meziročně posílili investice do display reklamy

17.01.2013, mam.cz

V prosinci 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 536 milionů korun. Největším zadavatelem byl prodejce elektroniky Alza.cz, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 16,3 milionu korun.

Ve srovnání s loňským rokem došlo k navýšení o necelou třetinu. I předchozí měsíc došlo k meziročnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru - v listopadu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 653 milionů korun. V meziročním srovnání došlo k nárůstu o 47 %.

Nejvíc investovala Alza

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se v prosinci objevil prodejce elektroniky Alza.cz, který v prosinci využil internetový reklamní prostor v hodnotě 16,3 milionu korun. Na druhé příčce se umístil Internet Mall (15,3 milionu korun) a třetí místo obsadila Telefónica Czech Republic (14,7 milionu korun).

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

© Copyright 2007-2022 Czechia24 s.r.o., všechna práva vyhrazena