ROI
Nápad
Analýza
Strategie
SEO
Reklama
Sociální sítě
Viral
Prodeje
Kontakt

Reklamní zadavatelé utratili za display reklamu meziročně o 32% více

14.05.2013, mam.cz

V dubnu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 557 milionů korun. Oproti břenu došlo k poklesu o 1 %, meziročně ale naopak k nárůstu o 32 %.
Největším zadavatelem byl již třetí měsíc po sobě internetový obchodník Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 56 milionů korun. I druhá příčka zůstává shodná s uplynulými měsíci. Obsadila ho společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18 milionů korun. Na místě třetím nově skončila společnost Telefónica Czech Republic (12,8 milionů korun). Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.

© Copyright 2007-2022 Czechia24 s.r.o., všechna práva vyhrazena