ROI
Nápad
Analýza
Strategie
SEO
Reklama
Sociální sítě
Viral
Prodeje
Kontakt

Display reklama v červnu meziročně posílila

12.07.2012, mam.cz

V červnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 457 milionů korun.

Největším zadavatelem byla společnost Telefónica O2 Czech Republic, která na internetu umístila inzerci v hodnotě 16,8 milionu korun. Display inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Invia.cz a na třetím místě se s inzercí v hodnotě 10 milionů korun umístil Lidl Česká republika. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

Meziročně výdaje do display reklamy posílily - loni v červnu zadavatelé utratili za reklamu 365,8 milionů Kč.

© Copyright 2007-2022 Czechia24 s.r.o., všechna práva vyhrazena