ROI
Nápad
Analýza
Strategie
SEO
Reklama
Sociální sítě
Viral
Prodeje
Kontakt

Češi mají internet za nejlepší zdroj informací o zboží

16.09.2011, mam.cz

Internet hodnotí většina Čechů jako nejvhodnější zdroj informací o nabídce zboží a služeb. Vyplývá to z průzkumu, který pro Sdružení pro internetovou reklamu provedla výzkumná agentura Mediaresearch. Internet byl v průzkumu hodnocen lépe než noviny a časopisy, televize i rozhlasové stanice.

Internet jako médium vhodné k získání informací o produktech označilo 94 procent účastníků průzkumu, přičemž tři čtvrtiny lidí jej považují za velmi vhodný zdroj. Pozitivně jsou hodnoceny také noviny a časopisy, které za vhodný zdroj informací o zboží a službách považuje 69 procent účastníků průzkumu. V případě televize jich je 54 procent a rozhlasu 43 procent.

Největší podíl ze všech respondentů by internet jako zdroj informací využil při nákupu zboží a služeb spojených se sportovním vybavením (79 procent), financemi a pojištěním (75 procent), potravinami (75 procent) nebo oděvy (74 procent). Více než dvě třetiny respondentů získává pomocí internetu také informace o vybavení domácností a kanceláří, drogerii nebo lécích a vitamínech.

Pokud jde o realizaci nákupu, tak se internet využívá nejčastěji v oblastech drogistického zboží a parfémů (60 procent), péče o zdraví, léků nebo vitamínů (44 procent) a sportovního vybavení (40 procent).

© Copyright 2007-2017 Czechia24 s.r.o., všechna práva vyhrazena